Producenci
Promocje
Krzesło biurowe obrotowe T8109/C - Stema
Krzesło biurowe obrotowe T8109/C - Stema
410,00 zł 369,00 zł
Krzesło biurowe - 4 funkcje - Stema
Krzesło biurowe - 4 funkcje - Stema
730,00 zł 657,00 zł
Krzesło biurowe obrotowe KB-2022 szary/ szary - Stema
Krzesło biurowe obrotowe KB-2022 szary/ szary - Stema
649,00 zł 586,00 zł
Krzesło konferencyjne HN-7502a / niebieski -czarny - Stema
Krzesło konferencyjne HN-7502a / niebieski -czarny - Stema
228,00 zł 206,30 zł
Krzesło ze sklejki w kolorze c. Orzech, stelaż chromowany. Model TDC-132. - Stema
Krzesło ze sklejki w kolorze c. Orzech, stelaż chromowany. Model TDC-132. - Stema
242,00 zł 218,90 zł
szt.
Krzesło ze sklejki, stelaż chromowany. Model TDC-132. - Stema
Krzesło ze sklejki, stelaż chromowany. Model TDC-132. - Stema
242,00 zł 218,90 zł
szt.
Krzesło konferencyjne HN-7502ch / czarny / stelaż chromowany - Stema
Krzesło konferencyjne HN-7502ch / czarny / stelaż chromowany - Stema
242,00 zł 218,90 zł
Krzesło biurowe obrotowe T8109/CZARNO-SZARY - Stema
Krzesło biurowe obrotowe T8109/CZARNO-SZARY - Stema
410,00 zł 369,00 zł
Krzesło biurowe obrotowe ZN-605-W-26 - Stema
Krzesło biurowe obrotowe ZN-605-W-26 - Stema
847,00 zł 888,00 zł
szt.
Regulamin świadczenia usług
Regulamin sklepu internetowego obowiązujący od dnia 01.01.2023.

Regulamin sklepu internetowego Amarei.pl

określający m.in. zasady zawierania umów poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta.

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której każdy podmiot korzystający ze Sklepu może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Kupujący, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Amarei.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://amarei.pl/.
Sprzedawca – Bartosz Piecuch, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Bartosz Piecuch Fastbit, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 6772179367, nr REGON 356707471, ul. Grenadierów 7/LU-B, 30-085 Kraków.
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Grenadierów 7/LU-B, 30-085 Kraków
  2. Adres e-mail: bok@amarei.pl
  3. Telefon: 606786106
  4. Adresy do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy) i do wysłania reklamowanego towaru:

    Adres do zwrotu produktów firmy Halmar:

    Halmar - Magazyn 1, ul. COP 2, 37-450 Stalowa Wola, tel 606786106, bok@amarei.pl 

    (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit")

    Adres do zwrotu produktów firmy King Home:

    KinHome Magazyn, Przecławska 1A, 03-879 Warszawa, tel. 666359691, bok@amarei.pl 

    (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit")

    Adres do zwrotu produktów firmy D2 Design/Fernity:

    D2/Fernity Magazyn,ul. Księcia Ziemowita 59, 03-885 Warszawa, tel. 22 398 08 11 bok@amarei.pl 

    Adres do zwrotu produktów firmy Frankhauer:

    Prosimy o kontakt w celu zorganizowania odbioru materaca: bok@amarei.pl 

    Adres do zwrotu produktów firmy KokoonDesign:

    Prosimy o kontakt w celu zorganizowania odbioru materaca: bok@amarei.pl 

    Adres do zwrotu produktów firmy Lysne:

    LYSNE, ul. Szajnowicza - Iwanowa 55 lokal 3, 42-202 Częstochowa tel. +48 798 747 891 bok@amarei.pl 

    (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit")

    Adres do zwrotu produktów firmy Step into design:

    Stepintodesign, ul.Rezedowa 21, 04-232 Warszawa tel. +48 601 77 50 70  bok@amarei.pl 

    (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit")

    UWAGA !!! Uprzejmie prosimy o nie wysyłanie przesyłek, bez konsultacji, na krakowski adres firmy tj Fastbit, ul. Grenadierów 7/LU-B, 30-085 Kraków, tel 606786106

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny produktów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za produkt.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za produkt oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia produkt należy dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    1. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
    2. za pomocą karty płatniczej:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    3. za pośrednictwem platformy płatniczej:
      • PayU
      • Przelewy24
    4. za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
  2. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
  3. Sprzedawca informuje, że w przypadku metod płatności, w których pole do wprowadzenia danych niezbędnych do zrealizowania płatności pojawia się bezpośrednio po złożeniu zamówienia, opłacenie zamówienia jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  4. Dokonując zakupów w Sklepie, Kupujący akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Termin realizacji zamówienia wynosi 10 Dni roboczych.
  2. W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  3. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są - w zależności od tego, jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    1. za pośrednictwem firmy kurierskiej;
    2. za pośrednictwem Poczty Polskiej.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    1. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
    2. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach.
  3. Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
  4. Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  8. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego uprzywilejowanego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na poniższe adresy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

    Adres do zwrotu produktów firmy Halmar:

    Halmar - Magazyn 1, ul. COP 2, 37-450 Stalowa Wola, tel 606786106, bok@amarei.pl 

    (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit")

    Adres do zwrotu produktów firmy King Home:

    KinHome Magazyn, Przecławska 1A, 03-879 Warszawa, tel. 666359691, bok@amarei.pl 

    (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit")

    Adres do zwrotu produktów firmy D2 Design/Fernity:

    D2/Fernity Magazyn,ul. Księcia Ziemowita 59, 03-885 Warszawa, tel. 22 398 08 11 bok@amarei.pl 

    Adres do zwrotu produktów firmy Frankhauer:

    Prosimy o kontakt w celu zorganizowania odbioru materaca: bok@amarei.pl 

    Adres do zwrotu produktów firmy KokoonDesign:

    Prosimy o kontakt w celu zorganizowania odbioru materaca: bok@amarei.pl 

    Adres do zwrotu produktów firmy Lysne:

    LYSNE, ul. Szajnowicza - Iwanowa 55 lokal 3, 42-202 Częstochowa tel. +48 798 747 891 bok@amarei.pl 

    (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit")

    Adres do zwrotu produktów firmy Step into design:

    Stepintodesign, ul.Rezedowa 21, 04-232 Warszawa tel. +48 601 77 50 70  bok@amarei.pl 

    (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit")

    UWAGA !!! Uprzejmie prosimy o nie wysyłanie przesyłek, bez konsultacji, na krakowski adres firmy tj Fastbit, ul. Grenadierów 7/LU-B, 30-085 Kraków, tel 606786106

  10. Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  11. Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
  13. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

§ 9 REKLAMACJE

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sprzedawca ponosi wobec Kupującego uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  3. Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w Sklepie.
  4. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  5. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

II KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI

  1. Towary
    1. W przypadku braku zgodności towaru z umową, Kupujący uprzywilejowany ma możliwość skorzystania z uprawnień określonych w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta.
    2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
    3. Na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta, Kupujący uprzywilejowany może w każdym przypadku żądać:
      1. wymiany towaru,
      2. naprawy towaru.
    4. Dodatkowo, Kupujący uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o:
      1. obniżeniu ceny,
      2. odstąpieniu od umowy
      w sytuacji, gdy:
      • Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta;
      • Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 Ustawy o prawach konsumenta;
      • brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
      • brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d Ustawy o prawach konsumenta;
      • z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego.
    5. W przypadku towaru podlegającego naprawie lub wymianie, Kupujący uprzywilejowany powinien udostępnić ten towar Sprzedawcy. Sprzedawca odbiera od Kupującego uprzywilejowanego towar na swój koszt.
    6. Kupujący uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
    7. W razie odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej towarów), Kupujący uprzywilejowany niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt, na adres:

      Adres do zwrotu produktów firmy Halmar:

      Halmar - Magazyn 1, ul. COP 2, 37-450 Stalowa Wola, tel 606786106, bok@amarei.pl 

      (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit")

      Adres do zwrotu produktów firmy King Home:

      KinHome Magazyn, Przecławska 1A, 03-879 Warszawa, tel. 666359691, bok@amarei.pl 

      (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit")

      Adres do zwrotu produktów firmy D2 Design/Fernity:

      D2/Fernity Magazyn,ul. Księcia Ziemowita 59, 03-885 Warszawa, tel. 22 398 08 11 bok@amarei.pl 

      Adres do zwrotu produktów firmy Frankhauer:

      Prosimy o kontakt w celu zorganizowania odbioru materaca: bok@amarei.pl 

      Adres do zwrotu produktów firmy KokoonDesign:

      Prosimy o kontakt w celu zorganizowania odbioru materaca: bok@amarei.pl 

      Adres do zwrotu produktów firmy Lysne:

      LYSNE, ul. Szajnowicza - Iwanowa 55 lokal 3, 42-202 Częstochowa tel. +48 798 747 891 bok@amarei.pl 

      (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit")

      Adres do zwrotu produktów firmy Step into design:

      Stepintodesign, ul.Rezedowa 21, 04-232 Warszawa tel. +48 601 77 50 70  bok@amarei.pl 

      (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit")

      UWAGA !!! Uprzejmie prosimy o nie wysyłanie przesyłek, bez konsultacji, na krakowski adres firmy tj Fastbit, ul. Grenadierów 7/LU-B, 30-085 Kraków, tel 606786106

    8. Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
    9. Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego uprzywilejowanego o obniżeniu ceny.
  2. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
    1. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
      1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
      2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
      3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
      4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

III KUPUJĄCY INNI NIŻ KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi.
  2. Zgodnie z Kodeksem cywilnym, Kupujący będący przedsiębiorcą innym niż Przedsiębiorca uprzywilejowany, traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie.
  3. Korzystając z rękojmi, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    2. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    3. żądać wymiany towaru na wolny od wad,
    4. żądać usunięcia wady.
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na adres:

    Adres do zwrotu produktów firmy Halmar:

    Halmar - Magazyn 1, ul. COP 2, 37-450 Stalowa Wola, tel 606786106, bok@amarei.pl 

    (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit")

    Adres do zwrotu produktów firmy King Home:

    KinHome Magazyn, Przecławska 1A, 03-879 Warszawa, tel. 666359691, bok@amarei.pl 

    (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit")

    Adres do zwrotu produktów firmy D2 Design/Fernity:

    D2/Fernity Magazyn,ul. Księcia Ziemowita 59, 03-885 Warszawa, tel. 22 398 08 11 bok@amarei.pl 

    Adres do zwrotu produktów firmy Frankhauer:

    Prosimy o kontakt w celu zorganizowania odbioru materaca: bok@amarei.pl 

    Adres do zwrotu produktów firmy KokoonDesign:

    Prosimy o kontakt w celu zorganizowania odbioru materaca: bok@amarei.pl 

    Adres do zwrotu produktów firmy Lysne:

    LYSNE, ul. Szajnowicza - Iwanowa 55 lokal 3, 42-202 Częstochowa tel. +48 798 747 891 bok@amarei.pl 

    (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit")

    Adres do zwrotu produktów firmy Step into design:

    Stepintodesign, ul.Rezedowa 21, 04-232 Warszawa tel. +48 601 77 50 70  bok@amarei.pl 

    (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit")

    UWAGA !!! Uprzejmie prosimy o nie wysyłanie przesyłek, bez konsultacji, na krakowski adres firmy tj Fastbit, ul. Grenadierów 7/LU-B, 30-085 Kraków, tel 606786106

  5. Celem uniknięcia wątpliwości Sprzedawca zwraca uwagę, że do odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Kupującego innego niż Kupujący uprzywilejowany, związanej z reklamacją, stosuje się postanowienie § 11 ust. 5.

§ 10 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    • umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
    • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
  4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
    2. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
    3. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
    4. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę).
  6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
  7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 11 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  5. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Kupującym uprzywilejowanym z tytułu zawartej umowy, jest ograniczona - w granicach dopuszczonych przez prawo - do kwoty złożonego przez Kupującego zamówienia, wskutek którego doszło do zawarcia umowy, oraz do 1 roku od zawarcia tej umowy.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Bartosz Piecuch Fastbit
ul. Grenadierów 7/LU-B, 30-085 Kraków
adres e-mail: bok@amarei.pl

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) / o świadczenie następującej usługi(*):
.............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)..........................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
.............................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
.............................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................                                                     (*) Niepotrzebne skreślić.

 

 

Regulamin konta

w sklepie Amarei.pl

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt z Usługodawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia

§ 1 DEFINICJE

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Usługobiorca może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Usługobiorca - każdy podmiot zakładający Konto lub zainteresowany założeniem Konta.
Usługobiorca uprzywilejowany – Usługobiorca, który jest Konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
Regulamin - niniejszy regulamin Konta.
Sklep – sklep internetowy Amarei.pl prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://Amarei.pl/
Usługodawca - Bartosz Piecuch, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Bartosz Piecuch Fastbit, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 6772179367, nr REGON 356707471, ul. Grenadierów 7/LU-B, 30-085 Kraków.

§ 2 KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Grenadierów 7/LU-B, 30-085 Kraków
  2. Adres e-mail: bok@amarei.pl
  3. Telefon: 606786106

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
    • aktywne konto e-mail
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

§ 4 KONTO

  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Usługobiorcy.
  2. Konto daje Usługobiorcy dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Usługobiorcę w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Usługobiorcy.
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieoznaczony pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  5. Usługobiorca może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Usługodawcy na adres e-mail: bok@amarei.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

§ 5 REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail bok@amarei.pl.
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 6 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Konta jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
  4. Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. Konto zostanie usunięte przez Usługobiorcę lub Usługodawcę na żądanie Usługobiorcy
    2. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Kontem;
    3. zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Usługodawcę).
  6. W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
  7. W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 7 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Usługodawca ma prawo do zmiany Regulaminu.
  4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
    1. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu;
    2. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi;
    3. zmiana funkcjonalności Konta, wymagająca modyfikacji Regulaminu.
  5. Usługobiorca zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  6. W przypadku gdy Usługobiorca nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Usługodawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Usługodawcy bok@amarei.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Usługobiorca zgłosi takie żądanie.
  7. W sytuacji gdy Usługobiorca nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  8. W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą niebędącym Usługobiorcą uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

Regulamin newslettera

sklepu Amarei.pl

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Newsletter
§ 3 Reklamacje
§ 4 Dane osobowe
§ 5 Postanowienia końcowe

§ 1 DEFINICJE

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy Amarei.pl prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://Amarei.pl/
Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
Usługobiorca uprzywilejowany  – Usługobiorca, który jest Konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
Usługodawca - Bartosz Piecuch, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Bartosz Piecuch Fastbit, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 6772179367, nr REGON 356707471, ul. Grenadierów 7/LU-B, 30-085 Kraków.

§ 2 Newsletter

  1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
  2. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
  3. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
  4. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi na czas nieoznaczony, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy – z zastrzeżeniem ust. 5.
  5. W celu właściwej realizacji usługi Newslettera, Usługobiorca jest obowiązany podać swój prawidłowy adres e-mail.
  6. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
  7. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 6 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: bok@amarei.pl.
  8. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.

§ 3 Reklamacje

  1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: bok@amarei.pl.
  2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie rezultatu oczekiwanego przez Usługobiorcę będącego Konsumentem, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 4 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zapisem na Newsletter jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest wysyłka Newslettera. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do świadczenia usługi Newslettera. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć tej usługi.
  4. Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. Usługobiorca wypisze się z Newslettera;
    2. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Newsletterem;
    3. zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Usługodawcę).
  6. W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
  7. W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 5 Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
  2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
  3. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
  4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: bok@amarei.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
  6. Umowa o świadczenie usługi Newslettera zawierana jest w języku polskim.
  7. W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą niebędącym Usługobiorcą uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

 

 

Regulamin sklepu internetowego Amarei.pl (ważny do dnia 31 XII 2022)

I Postanowienia ogólne

1. Właścicielem sklepu amarei.pl jest firma Bartosz Piecuch Fastbit z siedzibą w Krakowie przy ulicy Grenadierów 7/LU-B, NIP 6772179367, REGON 356707471. Wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej pod numerem NIP 6772179367.

2. Sklep internetowy amarei.pl zamieszczony pod adresem https://amarei.pl zajmuje się działalnością handlową w zakresie sprzedaży mebli oraz grzejników i akcesoriów z nimi związanych.

3. Sprzedaż wysyłkową prowadzimy na terenie Polski. W szczególnych przypadkach, po uzgodnieniu z Klientem, jesteśmy w stanie zorganizować wysyłkę towaru w granicach Unii Europejskiej. Sklep amarei.pl pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00.

4. Adres korespondencyjny do wysyłki i zwrotu zakupionych towarów oraz konto bankowe sprzedawcy wraz z danymi.

             Bartosz Piecuch Fastbit, ul. Grenadierów 7/LU-B, 30-085 Kraków 

             PKO BP (interligo) 50 1020 5558 1111 1205 7260 0560

           Adres do zwrotu produktów firmy Halmar:

                 Halmar - Magazyn 1ul. Centralnego Okręgu Przemysłowego 2, 37-450 Stalowa Wola

              (w liście przewozowym prosimy wpisać : " nazwa towaru - zwrot Fastbit)

 5. Zapytania i reklamacje prosimy kierować:

- na adres poczty elektronicznej bok@amarei.pl

- na numer telefonu 12 357 18 94

- adres pocztowy sklepu.

II Definicje i pojęcia zawarte w regulaminie

1. Sklep – sklep internetowy prowadzony pod adresem https://amarei.pl

2. Sprzedawca – Bartosz Piecuch prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Bartosz Piecuch Fastbit z siedzibą w Krakowie przy ulicy Grenadierów 7/LU-B, NIP 6772179367, REGON  356707471

3. Biuro Obsługi Klienta – BOK

4. Klient (Zamawiający) – osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której osobne przepisy przyznają zdolność prawną, osoba prawna, dokonująca Rejestracji i/lub Zamówienia w sklepie amarei.pl

5. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

6. Towary – produkty, których opisy zamieszczone są na stronach internetowych Sklepu.

7. Zamówienia – oferty zakupu Towarów składane przez Klientów/Konsumentów za pośrednictwem Sklepu.

8. Cookies – pomocnicze pliki tekstowe zapisywane na komputerze Klienta, zawierające informacje związane z korzystaniem ze Sklepu. W szczególności dotyczą one identyfikacji sesji, w której z kolei znajdują się zakodowane informacje o zalogowaniu, osobistych ustawień obsługi witryny, towarach dodanych do koszyka oraz ustawień sortowania czy ostatnio oglądanych towarach. Sklep określa politykę prywatności związaną z wykorzystywaniem plików cookies w dokumencie „Polityka prywatności” dostępnym na stronie sklepu.

9. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm. – dalej: KC), zawarta przy wykorzystaniu serwisu internetowego Sklepu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.

10. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

11, Regulamin – niniejszy regulamin.

III Prezentacja towarów na stronach sklepu amarei.pl

1. Informacje o Towarach prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 lub art. 543 KC, natomiast stanowią one zaproszenie do składania ofert przez Zamawiających.

2. Wszystkie Ceny Towarów i Przesyłek zaprezentowane na stronach Sklepu podane są w Złotych Polskich, są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

3. Jeśli w cenie Towaru nie zostały ujęte koszty jego dostarczenia, będą one stanowiły kolejną pozycję Zamówienia.

IV Składanie i realizacja zamówień

1. Zamówienia w Sklepie amarei.pl należy składać wg jednego z poniższych sposobów:

a) Poprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronie Sklepu. 

b) Poprzez adres email bok@amarei.pl z informacją o zamawianym towarze, adresem dostawy, wyborze formy płatności.

c) Drogą telefoniczną pod numerem 12 357 18 94 w czasie pracy Sklepu, czyli w dni robocze od 9:00 - 15:00

2. Zamówienia w sklepie amarei.pl można składać 24 godziny na dobę we wszystkie dni w roku, jednak ich realizacja następuje w Dni Robocze w godzinach od 9:00–15:00. Zamówienia przesłane do sklepu po godzinie 15:00 lub w dni świąteczne, soboty, dni wolne od pracy, będą rozpatrywane w kolejnym Dniu Roboczym.

3. Składanie zamówienia przez stronę Sklepu nie wymaga uprzedniej rejestracji. Podczas składania zamówienia Klient sam dokonuje wyboru czy chce utworzyć w systemie sklepu swoje konto chronione loginem i hasłem. Rejestracja ma na celu ułatwienie składania przyszłych Zamówień.

4. Składanie zamówienia przez stronę amarei.pl odbywa się w czterech etapach:

 - dodanie do koszyka wybranych Towarów

 - wybór sposobu płatności i dostawy

 - podanie danych do wysyłki (ulica, numer domu i lokalu, kod pocztowy, miejscowość), ewentualnie danych do wystawienia faktury VAT (nazwy firmy/instytucji, ulicy, numeru domu/lokalu, kodu pocztowego, miejscowość, NIP)

 - potwierdzenie zamówienia

5. W trakcie składania zamówienia Zamawiający może dokonać samodzielnych zmian we wszystkich wprowadzonych danych, również zmian w wyborze towaru.

6. Potwierdzenie zamówienia powoduje wysłanie do Zamawiającego wiadomości e-mail z informacją o otrzymaniu przez Sprzedawcę zamówienia.

7. W sytuacji braku potwierdzenia otrzymania zamówienia ze strony Sklepu, Zamawiający proszony jest skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie: 12 3571894 lub e-mailowo: bok@amarei.pl.

8. Firma Fastbit zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia zawierającego nieprawidłowo wypełniony formularz Zamówienia.

9. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili otrzymania przez Zamawiającego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.

10. W przypadku Zamówień składanych drogą telefoniczną momentem zawarcia Umowy sprzedaży jest chwila, w której Sprzedawca przyjął i potwierdził Zamówienie.

11. W sytuacji niedostępności towarów ujętych w  Zamówieniu, Zamawiający jest niezwłocznie informowany o terminie dostępności zamówionego Towaru i przewidywanym terminie realizacji zamówienia. Jeśli wskazany termin okazałby się nie do przyjęcia przez Zamawiającego, zamówienie może zostać anulowane a w przypadku przedpłaty – całość kwoty wpłaconej jest zwracana. 

12. Zamawiający ma możliwość wyboru sposobu płatności:

a) zwykły przelew bankowy

b) płatność przez system Payu, Raty Payu

c) płatność przy odbiorze u kuriera

13. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych Towarów do Sklepu, wycofywania starych modeli i przeprowadzania akcji promocyjnych.

14. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.

15. Zamawiający akceptując niniejszy Regulamin wyraża zgodę na dostarczanie faktur VAT a także w przypadku zwrotów i uznanych reklamacji, faktur korygujących VAT.

16. Sprzedawca nie realizuje Zamówień w dni ustawowo wolne od pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyznaczenia innych dni nierealizowania Zamówień po uprzednim umieszczeniu informacji o tym fakcie na stronie internetowej Sklepu przy założeniu, że zmiana ta nie narusza praw nabytych Klientów.

17. Wysyłka zakupionych towarów realizowana jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty dokonania zapłaty za Towar bądź wybrania opcji wysyłki „za pobraniem”. Jeżeli jednak zakupiony Towar jest chwilowo niedostępny u Sprzedawcy, termin dostawy może zostać, za zgodą Zamawiającego, przedłużony.

18. W sytuacji niedostępności towaru objętego zamówieniem lub stwierdzenia błędu w katalogu sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia lub za zgodą Klienta do częściowej jego realizacji. O zaistniałym problemie sklep niezwłocznie poinformuje Klienta telefonicznie lub przez e-mail.

19. Sklep amarei.pl nie prowadzi sprzedaży hurtowej dlatego w sytuacji złożenia przez jednego Klienta zamówienia na więcej niż pięć sztuk tego samego produktu zastrzegamy sobie prawo do anulowania takiego Zamówienia.

20. Należy pamiętać, aby sprawdzić stan i ilość towaru oraz stan jego opakowania oryginalnego po odbiorze. W przypadku stwierdzenia wad lub uszkodzeń przed przyjęciem przesyłki, zaleca się odmówić przyjęcia przesyłki i spisać protokół szkody. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, należy poinformować o tym fakcie Sprzedawcę lub też zażądać od przewoźnika sporządzenia protokołu niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki. Protokół powinien być podpisany przez przewoźnika i Klienta. Jeżeli Klient nie zgadza się z treścią protokołu, może zamieścić w nim zastrzeżenie z uzasadnieniem. Uprawniony otrzymuje bezpłatnie egzemplarz protokołu.

V Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługę polegającą na nieodpłatnym prowadzeniu Konta Klienta. 

2. Złożenie Zamówienia poprzez stronę internetową Sklepu i dokonanie zakupu Towarów nie wymaga uprzedniej Rejestracji i założenia Konta. Klient w trakcje składania pierwszego zamówienia ma wybór czy dokonać rejestracji w sklepie. Rejestracja jest darmowa i nie stanowi zobowiązania dla Klientów do dokonania zakupu Towarów za pośrednictwem Sklepu.

3. Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo. Po dokonaniu rejestracji dla Klienta tworzone jest indywidualne Konto Klienta.

4. Klient, w celu rejestracji, powinien podczas pierwszego zamówienia wybrać opcję rejestracji oraz poprawnie wypełnić formularz rejestracyjny podając następujące dane:

- aktualny adres e-mail;

- Hasło do Konta Klienta;

- Imię i nazwisko – w przypadku Konsumentów;

- Firmę – w przypadku przedsiębiorców;

- Adres dostawy/zamieszkania;

- Adres do faktury VAT w przypadku przedsiębiorców;

- Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) w przypadku przedsiębiorców;

- Imię i nazwisko osoby do kontaktu;

- Numer telefonu.

5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji podanych danych Klienta np. w drodze kontaktu telefonicznego lub mailowego.

6. Zawierając umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną Klient oświadcza, że:

- zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje ją; 

- przystępuje do korzystania z oferowanych usług dobrowolnie i spełnia warunki określone w treści niniejszego Regulaminu;

- dane wprowadzone do formularza rejestracyjnego i/lub zamówienia są zgodne z prawdą i nie naruszają praw osób trzecich;

- wyraża zgodę na zawarcie umowy drogą elektroniczną;

- rozumie iż zabronione jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym;

- wyraża zgodę na utrwalanie, przetwarzanie, przechowywanie, gromadzenie,  udostępnianie i usuwanie danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej - realizacji usług świadczonych na podstawie Regulaminu;

- wyraża zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji systemowych, wiadomości od Sprzedawcy oraz informacji o utrudnieniach, zmianach czy przerwach technicznych w działaniu Sklepu.

- w ramach realizacji umowy z Kupującym, po dokonaniu wysyłki, Sklep jest upoważniony przesłać na adres poczty elektronicznej Kupującego zaproszenie do wypełnienia ankiety posprzedażowej. Ankieta służy zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.

7. Klient korzystający z opcji Rejestracji, posiada poufny login i hasło do Konta. W przypadku zmiany danych podanych przy rejestracji zobowiązany jest do ich aktualizacji.

8. W sytuacji utraty hasła, można dokonać wygenerowania nowego, które zostanie przesłane na adres email wskazany podczas rejestracji. Nowe poufne hasło zostanie wygenerowane przez system a Klient po zalogowaniu się do Konta ma prawo je zmienić.

9. Aby korzystać z usług objętych niniejszym regulaminem, Klient powinien dysponować. 

- przeglądarką internetową: Internet Explorer w wersji nie starszej niż 7.0 lub Mozilla FireFox w wersji nie starszej niż 3.0 lub Chrome lub Opera w wersji nie starszej niż 2.0;

- włączoną obsługą Java Script;

- aktywnym adresem e-mail;

- włączoną obsługą plików Cookies.

10. Sprzedawca może odmówić rejestracji Klienta, a jeśli takowa została już dokonana - wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, w następujących przypadkach:

- sposób korzystania z usług przez Klienta lub cel rejestracji jest w sposób oczywisty  sprzeczny z zasadami i przeznaczeniem Sklepu;

- Klient narusza obowiązujące normy prawne, obyczajowe, zwyczajowe oraz prawa osób trzecich;

- podane dane teleadresowe budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności, a powstałe wątpliwości nie zostały usunięte po kontakcie telefonicznym lub za pomocą wiadomości e-mail.

- Klient narusza postanowienia  niniejszego Regulaminu.

11. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w przypadku jeśli Klient nie złożył zamówienia lub nie logował się na Konto Klienta w ciągu 1 roku od ostatniej aktywności.

12. Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną.

13. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, składane przez Sprzedawcę, zostanie przesłane na podany w Koncie Klienta adres e-mail w formie oświadczenia.

14. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Klienta może zostać złożone w formie oświadczenia i przesłane na adres e-mail bok@amarei.pl  lub poprzez usunięcie Konta Użytkownika.

15. Jeżeli wypowiedzenie nastąpiło ze strony Sprzedawcy ponowna rejestracja może nastąpić po uzyskaniu jego zgody.

16. Wypowiedzenie lub rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną za zgodą stron nie ma wpływu na wykonanie już zawartych umów sprzedaży, chyba że strony umowy postanowią inaczej.

17. Klient sklepu jest uprawniony do informowania Sprzedawcy o zauważonych nieprawidłowościach w funkcjonowaniu świadczonej usługi, w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub na adres e-mail bok@amarei.pl

 VI Prawo odstąpienia od umowy

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Nr poz. 827 ze późn. zm.) Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia odbioru Towaru lub zawarcia umowy o świadczenie usług. Do zachowania wskazanego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 można złożyć dołączając je do przesyłki ze zwracanym Towarem, kierowanej na adres do zwrotu Towaru (podany w niniejszym Regulaminie) lub wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres email bok@amarei.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

3. Sprzedawca zwróci Konsumentowi cenę sprzedaży (wraz z kosztami dostawy Towaru do Konsumenta) Towaru niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Konsumenta, chyba że Konsument wskaże inny sposób zwrotu ceny sprzedaży.

4. Konsument obowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument powinien zwrócić Towar w takim składzie ilościowym i jakościowym jaki otrzymał od Sprzedawcy, w szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania, itp. dokumenty (nie dotyczy dowodu zakupu) oraz oryginalne opakowanie, co jednak nie ma wpływu na prawo do odstąpienia od umowy oraz skuteczność oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  

5. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta. Zwrot Towaru (koszt odesłania Towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.

6. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach określonych w obowiązujących przepisach, a to w odniesieniu:

a) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1;

b) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania;
c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
d) świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego Zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
f) dostarczania prasy;
g) gier hazardowych.

7. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Nr poz. 827 ze późn. zm.), nie przysługuje przedsiębiorstwom dokonującym zakupu na cele prowadzonej działalności gospodarczej. Zdanie powyższe nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych, dokonujących zakupu nie związanych bezpośrednio z działalnością firmy. 

VII Reklamacje

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem za niezgodność Towaru z umową na zasadach określonych w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Jeżeli stwierdzono wadę produktu, Konsument może żądać wymiany towaru na wolny od wad, żądać usunięcia wady, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

2. Klient uprawniony jest do skorzystania bezpośrednio z gwarancji producenta na zasadach określonych w dokumencie gwarancyjnym.

3. Reklamacje należy kierować pisemnie na adres Sprzedawcy lub mailowo na adres bok@amarei.pl.

4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. 

5. Zalecany wzór formularza reklamacyjnego jest dostępny na stronie internetowej Sklepu.

6. W reklamacji należy wskazać w szczególności dane identyfikujące klienta, na czym polega niezgodność towaru z umową oraz określić swoje żądanie. 

7. W przypadku żądania wymiany Towaru, zastrzegamy sobie prawo zwrotu ceny zakupu w przypadku braku dostępności towaru na wymianę.

8. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na wskazany w reklamacji adres e-mail lub pisemnie na wskazany przez Klienta adres pocztowy. 

9. Nabywca będący Konsumentem posiada także możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń, poprzez:

- skorzystanie z bezpłatnej pomocy powiatowego/miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów np. Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, Federacja Konsumentów.

- zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy.

- zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą.

10. Reklamacje składane przez Klientów nie będących konsumentami rozpatrywane będą według przepisów Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady, o ile poniższe postanowienia nie stanowią inaczej. 

11. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR jest m. in. źródłem informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów powstałych pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami. Jednocześnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: bok@amarei.pl.

VIII Ochrona danych osobowych - ważne do 25 V 2018

1. Dokonując rejestracji w systemie informatycznym Sprzedawcy, Klient oświadcza, że dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zachowując prawo do ich poprawy, wglądu i usunięcia ich z bazy.

2. W celu dokonania zmian, poprawy lub usunięcia danych ze Sklepu Klient powinien przesłać na adres e-mail Sprzedawcy stosowne żądanie wraz z podaniem nazwiska  i imienia ewentualnie firmy Klienta.

3. Administratorem danych osobowych dotyczących Klientów jest Sprzedawca.

4. Klient wyraża zgodę na przekazywanie jego danych osobowych osobom trzecim w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu. Niniejsza zgoda obejmuje w szczególności przekazywanie danych firmie pośredniczącej w transakcjach płatniczych oraz w zamawianiu usług kurierskich, firmom kurierskim w celu nadania przesyłki.

5. Żądanie przez Klienta usunięcia jego danych z systemu Sklepu jest równoznaczne z wyrejestrowaniem się Klienta.

6. Likwidacja Konta Klienta jest równoznaczna z trwałym i bezpowrotnym usunięciem  danych Klienta oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość przechowywania takich danych jak adres IP i czas logowania Klienta po likwidacji jego konta na potrzeby organów ścigania oraz danych potrzebnych do rozliczenia wykonanych usług do czasu ich rozliczenia.

7. Pytania i wszelkie wnioski dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres e-mail: bok@amarei.pl

VIII Ochrona danych osobowych - ważne po 25 V 2018

Administratorem danych osobowych Klienta przekazanych Sprzedawcy podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.

Dane osobowe Klienta przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, na zasadach określonych zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO).

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

Polityka prywatności sklepu Amarei.pl

IX Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych w treści niniejszego Regulaminu, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

2. Korzystanie z serwisu internetowego https://amarei.pl oznacza zapoznanie się i akceptację Regulaminu.

3. Właściciel sklepu amarei.pl zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu. Zmiany regulaminu nie spowodują naruszenia praw nabytych Klientów korzystających ze sklepu.

4. O wprowadzonych zmianach Regulaminu, Klienci zarejestrowani, zostaną poinformowani za pośrednictwem poczty e-mail z prawem do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od daty zawiadomienia o zmianie. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia.

5. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu ograniczać lub wyłączać jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy a wszelkie pojawiające się wątpliwości tłumaczy się na korzyść Konsumenta.

6. Spory wynikające z funkcjonowania i świadczenia usług oferowanych w ramach Sklepu poddane będą rozstrzygnięciu właściwych polskich sądów powszechnych.

7. Wszystkie znaki towarowe zamieszczone na stronie amarei.pl zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli.

Załączniki do regulaminu: 

Pouczenie w sprawie odstąpienia od umowy wraz z formularzem:  POUCZENIE

Druk Reklamacyjny: REKLAMACJA

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl